Kerekedelem Szolgáltatás

Mindig csak előre kell nézni

Persze ezt nagyon könnyű mondani, de a megvalósítással lehetnek gondok. Főleg, ha a hiba nem a mi készülékünkben van… Az elmúlt egy-két év sok iparág dolgát megnehezítette, sok vállalat és ezek között vendéglátóegység be kellett, hogy zárjon attól függetlenül, hogy hány év kitartó munkája van benne. Viszont azok a szerencsések, akik talpon tudtak maradni eme szörnyű helyzetben, még erősebben tudják folytatni a munkájukat. Ha vendéglátóegységeket nézünk, a felvevőpiac ugyanakkora, mint évekkel ezelőtt volt. A keresletet kiszolgálását viszont kevesebben tudják megtenni, Vagyis, logikusan, egy étteremre több éhes vendég jut. Ilyen körülmények között a rendelések átlátás, teljesítésük összeszervezése komoly logikai kihívást jelent, amiben nélkülözhetetlen segítséget tud nyújtani egy online éttermi rendszer. Mit is takar az a kifejezés, hogy online éttermi rendszer? Egy éttermi rendszer attól lesz online, hogy bármikor, bárhonnan elérhető a belépési jogosultsággal rendelkezők számára. Persze azt is, amire a többség egyébként gondolt, vagyis, hogy weboldallal rendelkezik az étterem és azon keresztül is le lehet adni a rendelést. De nagy előnye egy ilyen éttermi rendszernek az az, hogy a tulajnak nem kell egész nyitvatartási idő alatt jelen lennie az étteremben ahhoz, hogy tudja, mekkora mértékű költség termeléssel milyen mértékű bevételre tett szert aznap az étterem. Az online éttermi rendszer által akár otthonról, a kanapén ülve is be lehet lépni a éttermi rendszer felületére és látni lehet a pillanatnyi helyzetet. Na ez a nagyszerű!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük