Magyarországon is egyre többen építenek én márkát. És sokan vannak a magyar reklámügynökségek szerint, akik az én márkájukra húztak fel egy jól működő vállalkozást. És mivel saját maguk adják a vállalkozás alapját, de mégis egy gazdasági tevékenységről van szó, így többen döntenek úgy, hogy reklám ügynökség segítségét veszik igénybe. Ha valóban olyan én márkáról van szó, amelyet több százezren követnek, például a social média oldalakon, ott el is kél a segítség. A reklám ügynökség átvállalhat rengeteg olyan feladatot, amelyre a hírességnek már nincsen ideje. Mi ebből gyakorlatilag semmit sem érzékelünk ,de sokszor egy egészen komoly szakmai segítő team áll egy egy kedvenc insta, vagy facebook profilunk mögött. Aszisztensek, akik kezelhetik a felületeire érkezett leveleket, üzeneteket, válaszolhat a kommentekre, felállíthatja a megjelenések sorrendjét és stratégiáját, beállíthatja a hirdetéseket. Mint ahogy ezt a magyar reklámügynökségek is teszik ügyfeleik részére. Persze ilyen helyzetben nagyon pontosan le kell tisztázni a hatásköröket és a feladatokat, valamint hogy ki miért és milyen mértékben vállalja a felelősséget. Előfordult már, hogy egy rossz válasszal komoly károkat okoztak az én márka tulajdonosának, persze azért erre ritkán kerül sor.
Hasonló írások
Milyen CBD olajat vásároljunk?
A CBD olaj napjaink leginkább használt természetes gyógymódja, és a legnagyobb érdeklődés képezi ezeket a készítményeket. A CBD olajban található kannabidiol tulajdonképpen a növény egy olyan összetevője, amely bódító hatással nem rendelkezik, ám terápiás előnyeit mindenképpen megéri kihasználni. A CBD olaj nem csak immunerősítésre alkalmas, hanem számos betegség tüneteinek enyhítésére is. Ismert a fájdalomcsillapításban és […]
Így néz ki az etikett címke anyagvilága
Az etikett címkék a termékek arcát képezik – ezek az első dolgok, amiket a vásárlók megpillantanak, és gyakran ezek döntik el, hogy a polcon hagyják-e a terméket vagy bekerül a kosarukba. Az etikett címke anyagának kiválasztása nem csupán esztétikai kérdés, mert ez egy stratégiai döntés, ami befolyásolja a termék észlelt értékét, tartósságát és fenntarthatóságát. Ne […]
Webáruház készítés fizikai bolt mellett
Az internetes kereskedelem jelentősen átalakítja a vásárlási szokásokat, így egyre több vállalkozás gondolja úgy, hogy ideje webáruházat készíteni. A webáruház készítés során az első kérdés gyakran az, hogy érdemes-e megtartani a fizikai boltot, üzletet. Az esetek többségében a jó megoldás a fizikai üzlet megtartása, különösen akkor, ha az nyereségesen működik.